Format reklamowy składany w C - by nieco zaciekawić klienta formą

Bardzo często projektuję różnego rodzaju ulotki składane w C, które następnie rozdawane są klientom na ulicy, na eventach, targach czy konferencjach. Uważam tę formę za bardzo ciekawy i zupełnie nowy pomysł, który ma za zadanie jeszcze bardziej zaciekawić potencjalnego klienta i zachęcić go do przejrzenia całej ulotki. Takie podejście do reklamy jest bardzo nowatorskie i kreatywne, a jednocześnie niedrogie w przygotowaniu. Folder reklamowy wykonany w ten sposób nie tylko fantastycznie przyciąga uwagę, ale daje również poczucie elegancji i niepowtarzalnego stylu. Jednak przed przystąpieniem do projektowania ulotki składanej w C muszą mieć informację od klienta, gdyż jej projekt znacznie różni się od standardowego, jednostronnego.

Arkusze reklamowe składane w C - ciekawa opcja dla każdego

Składane w C mogą być różnego rodzaju portfolio, zaproszenia ślubne, menu restauracyjne czy foldery reklamowe. Klucz do sukcesu tkwi w odpowiednim i spójnym projekcie, którym powinien zająć się wykwalifikowany i kreatywny grafik. Zaproszenia ślubne składane w C dają poczucie elegancji i dobrego smaku i zachęcają gości do świętowania z parą młodą tego szczególnego dla nich dnia. Menu restauracyjne składane w C to doskonała alternatywa dla wielkich, stylizowanych ksiąg lub zwykłych, laminowanych kart. Całe menu jest dzięki temu bardziej przejrzyste i zachęca klienta do złożenia zamówienia. Ulotki składane w C oraz broszury i foldery reklamowe to doskonała propozycja dla każdego, kto chce pozyskać nowych klientów. Wielu grafików poleca ten format ulotki, jako bardzo pomysły i przyciągający uwagę.