Na co zawsze zwracam uwagę?

Oczywiście, estetyka jest ważna, a także kolorystyka, która powinna tworzyć spójną całość z innymi elementami identyfikacji wizualnej firmy. Ile razy jednak nie zaczynałabym projektować wizytówkę- zaczynam od tego, jakie informacje muszą się na niej znaleźć i ile miejsca zajmą mi na wizytówce. To bardzo ważne, aby umieścić nazwę firmy, adres, kontakt i najlepiej także i logo- to w końcu wizytówka firmowa i ma spełniać określoną funkcję.

Zawsze warto zagospodarować obie strony wizytówki, a także postawić na wysokiej klasy papier oraz druk. Te aspekty jakościowe są nie do obejścia, ponieważ słabej jakości druk może zepsuć nawet najlepszy i najbardziej wyszukany projekt graficzny. Wizytówka musi być przejrzysta, ale dobrze, aby była także oryginalna- dzięki temu ma większą szansę zostać zapamiętana, ale też pozytywnie kształtuje wizerunek firmy. Najlepszym rozwiązaniem jest więc zgłosić się z projektem wizytówki do profesjonalisty, który wykorzysta swoją wiedzę oraz doświadczenie do tego, aby stworzyć praktyczną, ale i estetyczną wizytówkę.