Wizytówka - autoprezentacja i reklama w jednym

Jednakże żadna osoba prowadząca własną działalność nie ubierze się w dres na rozmowę z klientem ani nie zlekceważy w inny sposób tak ważnej możliwości pozyskania nowej osoby. Na ważne rozmowy zakładamy ładny strój, dlaczego zaś mamy dawać brzydką wizytówkę. Przecież wizytówka to takie "przedłużenie" nas. Innymi słowy wizytówka to także forma reklamy i autoprezentacji.

Cechy dobrze zaprojektowanej wizytówki

Jak zatem powinna wyglądać dobrze zaprojektowana wizytówka? Przede wszystkim powinna być estetyczna i przejrzysta. To jednak nie wystarczy. Musi ona bowiem czymś zaintrygować i zaskoczyć. Ponadto musi oddawać charakter firmy. Jak stworzyć taką wizytówkę?

Fachowcy od zadań specjalnych

Najlepiej jest zostawić to zadanie specjalistom. Duże doświadczenie w pracy z firmami z różnych sektorów umożliwia mi nie tylko dobre projektowanie wizytówek pod kątem estetycznym, lecz także psychologicznym. wizytówki będą bowiem spersonalizowane dla konkretnej grupy odbiorców - na pewno przyciągną ich uwagę! Co więcej - wizytówki będą w pełni kompatybilne z charakterem działalności firmy.

Czy zatem warto inwestować w fachowców? Zdecydowanie tak- współpracując ze mną otrzymają Państwo w pełni zindywidualizowaną wizytówkę, stworzoną specjalnie w oparciu o potrzeby firmy!