Jedną z rzeczy, którą bardzo często zdarza mi się tworzyć, jest projekt i druk plakatu reklamowego. O ile sam design jest moim dziełem, o tyle wydrukowanie powierzam zaufanej firmie, posiadającej specjalistyczne maszyny oraz wiedzę poligraficzną. Ze swojej strony zaś staram się dostosować moje prace do ich standardów technicznych, dzięki czemu klient w produkcie końcowym otrzyma wszystko, co najlepsze.

Wysoka jakość wykonania to w dzisiejszych czasach niezaprzeczalny standard. Nikt nie zgodzi się płacić wysokich cen za coś byle jakiego i banalnego. Dlatego jako doświadczony grafik reklamowy mam na względzie wiele czynników wypływających na odbiór plakatu reklamowego – jego barwę, normy, kształty i formaty drukarskie. Nie wyobrażam sobie stworzenia wielkoformatowego bannera, na którym umieściłabym slogan napisany drobnym krojem czcionki.

Zawsze przeprowadzam wyczerpujący wywiad z klientem, zanim przystąpię do realizacji zlecenia. Pytam o szczegóły, które mają znaczenie, choć mogą się wydawać nieistotne z punktu widzenia zlecającego, np. jakie on sam ma odczucia względem produktu. To pomaga mi określić, jakie elementy mają dla niego największe znaczenie i na nich się skupić.